wyszukiwarka

Loading

Majowe Koncerty
2004-04-17 | autor: iggi

01.05 - Ostróda (plener) 02.05 - Żagań (plener) 09.05 - Warszawa (koncert charytatywny w domu dziecka na Ochocie) 12.05 - Poznań (juwenalia) 14.05 - Wrocław (juwenalia) 15.05 - Warszawa (juwenalia) 16.05 - Kraków (Loch Ness) 19.05 - Cieszyn (juwenalia) 20.05 - Zielona Góra (Bachanalia) 21.05 - Gdańsk (juwenalia) 22.05 - Łódź (juwenalia) 23.05 - Pionki (plener) 29.05 - Legnica (plener) Źródło: forum/ziggy[time=1082194396

Komentarze:



2004-04-17 | autor: mozart
A gdzie Częstochowa???? Muniek?? zapomniałeś o nas??




2004-04-17 | autor: marcin
aagrh! mam pytanie - gdzie to jest w Katowicach?




2004-04-17 | autor: rew
a gdzie Lublin




2004-04-17 | autor: Rafal
Szkoda ze Bydgoszczy albo Torunia nie ma :-(, ale za to Gdansk, jupi




2004-04-17 | autor: pawel
Kiedy w końcu będzie Toruń? :(




2004-04-17 | autor: julka
ja sie pytac nie bede kiedy biel... bo to bez sensu. a ten krk... te dni to mi zbytnio nie pasuja.. a wielkaa szkoda :(




2004-04-17 | autor: koniu
gdzie częstochowa????????????




2004-04-17 | autor: gunslinger
kurwa:(




2004-04-18 | autor: skorp
czestochowa jest niedaleko krakowa a lublin 3 godz drogi samochodem od krakowa...po dokladniejsze info patrzec w ATLAS..ktos jeszcze nie wie gdzie jest jakie miasto?




2004-04-18 | autor: TTTT
w toruniu strachy na lachy garja na juewnaliach




2004-04-18 | autor: opiat
a mnie nurtuje, czemu przy 10 wyświetlanych komentarzach pokazuje się cyferka 13 przy newsach ;-)




2004-04-18 | autor: skorp
bo tomasz p. sobie zawsze dodaje i wtedy sie lepiej czuje..tu sobie doda 2 komentarze tam 2 centymetry...




2004-04-18 | autor: Tom Petty
ale to news iggiego... pozatym skorpion nie kazdy musi tak jak ty ;-P




2004-04-18 | autor: kita
juuupi! a w Poznaniu na juwenaliach będzie i t.love i PP =) w to mi graj!




2004-04-18 | autor: basiek
no ja wiem ze wszedzie nie mozecie,ale zeby nie w olsztynie?????no smutno smutno!!!!!




2004-04-18 | autor: siwy
tez chce pidzamke i i tlove, albo snl i tlove bo kultu nie lubie.




2004-04-18 | autor: poezja
a 7maja w warszawie (i jesli wawa,to dokladniej gdzie??)czy tarnow w koncu?? pliska o wyjasnienie;);) super ,ze graja 15;););)




2004-04-18 | autor: mieta
gdańśk moj ukochany gdańśk aaaaaaaaaaa 21 aaaaaa:D




2004-04-19 | autor: christiane
ja przepraszzam bardzo czy moglby mnie ktos oswiecic i napisac w ktorym miejscu krakowskie LOCH NESS sie miesci??




2004-04-19 | autor: paweł
Christiane!! Loch ness jest na warszawskiej koło polibudy




2004-04-21 | autor: Rembil
Idealnie!!! Wrocław czeka!!! W listopadzie było po prostu świetnie! Mam nadzieję, że teraz tez tak będzie:)))))) 13 V- Kult, 14 V(moje imieniny)- T. LOVE:)))))) lepiej byc nie mogło...chociaż gdyby jeszcze Pidżama Porno zagrała:))))) Pozdrawiam!!!




2004-04-22 | autor: Olka
Czy moze mi ktoś powiedziec gdzie w Katowicach jest Awuefalia?




2004-04-22 | autor: gunerka
Bosko ze w gdansku:)I bosko ze pod koniec maja,a nie np miedzy 5 a 6...ufff:)))




2004-04-22 | autor: gusia
Krakow :-))))) Przy okazji pozdrowienia dla Wojtka Skorpina i Krusi (zdrowiej:)




2004-04-26 | autor: ***
Wkońcu się doczekałam!!!!




2004-04-27 | autor: pawel
Czy ktoś wybiera się do Ostródy? Bo znając to miasto to jeszcze koncert odwołają, ja przejade \'kawał\' drogi z Torunia a się okaże że koncertu nie ma...




2004-04-27 | autor: Tom Petty
ja tez z torunia ale mi sie nie chce ;-) to bedzie jakis festyn z okazji urodzin ostrody wiec pewnie dojdzie do skutku... 15:00 - 0:00 - Festyn Firmy Jasam - m.in. występy grup: Mejk, Shantaż, Ampha Romeo, T.Love, Wilki, pokaz fajerwerków - ul. Słowackiego




2004-04-27 | autor: pawel
Dzięki Tom :) Może się przejade, jak dam rade :P




2004-04-27 | autor: PITER LODZ POLSKA :)
\"22.05 - Łódź (juwenalia)\" JUWENALIA W LODZI SA 07-08.05.2004 i ajk macie zamiar 22-go przyjechac to sie troszke niezalapiecie




2004-04-27 | autor: Rafal
Gdzie jest konkretnie koncert w Gdańsku?? bo info nie moge o nim znalesc




2004-04-28 | autor: Siwy
Rafal spokojnie jeszcze masz niecaly miesiac wiec plakaty beda wisiec u ciebie za jakies 2 tygodnie wiec sie dowiesz :)




2004-04-28 | autor: Wilku
ale Rafał jest z Bydgoszczy chyba...myśmy się chyba w Parlamencie widzieli,zgadza się? :] Jak coś bedę wiedział gdzie jest, to napiszę na forum albo tu.




2004-04-28 | autor: cRaSh
LUBLIN no... nie moge znou jechac do wawy... A moze jednak...?:)




2004-04-28 | autor: [anonim]
Wilku, zgadza sie to ja, widzielismy sie w Parlamencie. A konkretnie to jestem ze Swiecia, a to blisko Bydgoszczy, pozdro




2004-04-28 | autor: Rafal
kurna, nie podpisalem sie tu wyzej...:-)




2004-04-29 | autor: tomzyl
a w waie to gdzie będzie koncert??




2004-05-02 | autor: *Upti* SuperStar
Dwa koncerty w Krakowie?? ..hm....kto ma pożyczyć kasę??




2004-05-02 | autor: Zenek
Koncert był super tylko za krótko >Ostróda




2004-05-02 | autor: crush82
A w poznaniu koncert sie odbedzie ? bo na stronie juwenaliow poznanskich nie ma ani slowa o T LOVE !!! o co chodzi ?




2004-05-02 | autor: ZBYCH
w Poznaniu bedzie, ale na Juwenaliach f*ing UAM ktory sie musi wylamac... 12.05 na Stadionie AZSu (juz 97 chlopaki tam grali) ul.Pulaskiego. CU




2004-05-03 | autor: Stach
To gdzie ma być ten koncert w Gdańsku? s2qpuq@wp.pl




2004-05-03 | autor: pralka
Muniek, byliście cudowni wczoraj w Żaganiu!!! Odwiedzajcie Żagań częściej! Ekipa z Małomic napewno tam będzie :)




2004-05-05 | autor: grilo
Ja pierdykam, zespół rockowy na koncercie w Legnicy... :D Niech mnie ktoś uszczypnie... Ale naprawdę przyjedziecie i nie zamienicie się w ostatniej chwili w Just 5 albo Perfect? ;)




2004-05-05 | autor: karol
gdzi w pionkach i za ile i czy to te pionki przy radomiu??




2004-05-05 | autor: crush82
Skoro ten koncert w Poznaniu organizuje UAM i nie podlega pod oficjalne juwenalia to bedzie platny ?...jesli tak to ile?




2004-05-05 | autor: Karika
a o ktorej bedziecie grac w wawie????




2004-05-05 | autor: andrzej
ale jak to? byly katowice, a teraz nie ma. to gdzie są hm? zaposiały się, czy jak?




2004-05-05 | autor: Tom Petty
nie ma i nie bedzie




2004-05-06 | autor: m.oni
koncert w poznaniu organizuje UAM,AE,AR,AM,A MED. i sa to oficjalne juwenalia pod patronatami rektorow i PSRP;tak wiec jest on za darmo,ale przed wejsciem na stadion trzeba bedzie pokazac legitymacje studencka




2004-05-06 | autor: Kuba
A co z Krakowem 13.V.?????miał być a nie ma.....buuuuuuuuuuu




2004-05-07 | autor: sabachtani
We Wrocławiu na Polach Marsowych... tylko tyle wiem... I dzisiaj tam Myslovitz gra i miałąm jechać, ale jakoś nie wyszło... :( A w Poznaniu 10 Paranormal jest... :( Czemu to tak daleko???? ;(




2004-05-08 | autor: Siersciuszek
Loch Ness jest kolo PK :)




2004-05-09 | autor: grzes
a w Poznaniu ktos nie jest studentem to wejdzie na koncert bez problemu?




2004-05-09 | autor: ewa
hej!a ja sie bardzo ciesze,ze t.love gra na juwenaliach lodzkiej polibudy.bardzo lubie munka i ekipe i z checia pojde na ich koncert!!!pozdrawiam wszystkich fanow!




2004-05-10 | autor: ola ;(
ejjjjj a Słupsk??????????????




2004-05-10 | autor: Tomek
Czy to prawda, że w Warszawie koncert będzie za darmochę?




2004-05-11 | autor: arek
Czy w Warszawie będzie mogła wejść osoba, która nie jest studentem ?




2004-05-11 | autor: siwy
nie ma to jak 100 pytan 0 odpowiedzi :) Pomalu powstaje tu smietnik jak na stronie PP :)




2004-05-11 | autor: arek
bida z nędzą. Będą sprawdzali legitymacje studenckie w warszawie, czyli takie staruchy jak ja, którzy nie są już studentami nie wejdą. Do widzenia.........




2004-05-11 | autor: feno
jak zawsze wszędzie, tylko nie w Białymstoku ;o|




2004-05-11 | autor: Bartek
Już wolałem gdy juwenalia nie były patronowane przez rektorów bo nie jestem jeszcze studentem, ale będę:) no i se chyba nie wejde na koncert T.Love:( A PP chyba w tym roku nie gra w Poznaniu :(




2004-05-11 | autor: Bartek
powinni wpuszczać też licea jako przyszłych studentów, ale po tych wydażeniach w Łodzi to trochę ich rozumiem, że chcą coś zrobić by było bezpieczniej.




2004-05-15 | autor: Maxen
czy ktoś nie wie czy są jeszcze bilety do loch ness, i po ile




2004-05-15 | autor: Krzys
o ktorej jest koncert w Lochness??? Mozna kupic bilety w dniu koncertu?




2004-05-15 | autor: Tom Petty
http://www.t-love.art.pl/forum/read.php?f=1&i=74757&t=74757




2004-05-18 | autor: arek
A jednak wszedłem w Wawie i było super ok !!!




2004-05-18 | autor: Kacper
A gdzie w Gdańsku bedzie koncert??




2004-05-18 | autor: czarny
no właśnie czy wie ktoś wogóle gdzie ma być ten koncert w gdańsku bo nic nie wiadomo!!




2004-05-18 | autor: Tom Petty
wieksze prawdopodobnienstwo ze dostaniecie zadowalajaca odpowiedz jest na forum ;-P no ale moze wilku tu zajrzy przez przypadek ;-P




2004-05-19 | autor: guma09
są juz rozplanowane koncerty na wakacje??!! Na czerwiec i lipiec?? a jak tak to gdzie je mozna znalesc!?




2004-05-19 | autor: Rafal
Tu jest o koncercie w Gdansku http://www.t-love.art.pl/forum/read.php?f=1&i=74339&t=74339




2004-05-21 | autor: Lena21
a 26.06 zapraszam wszystkich zainteresowanych na koncercik w Myslenicach w plenerze gratis!!dzien wczesniej ma byc rowniez Kult!bedzie super!!pozdrawiam!!




2004-06-01 | autor: hamo
a nie potrzebujecie może jakiegos gościa do pomocy przy rozstawianiu,naglaśnianiu itp.???Takiej tyrki szukam,więc...(hamo@o2.pl) muzyk-20 lat BUM BUM. Szczere pozdro!!!!