wyszukiwarka

Loading

Koncert
2003-08-23 | autor: Tom Petty

31 sierpnia T.Love zagra plenerowy koncert w Puławach (wstęp darmowy) Przed T.Love wystąpi znana i lubiana kapela Happysad oraz zespoły miejscowe...[time=1061644272

Komentarze:



2003-08-23 | autor: cegla
Tak tak tak.... ze Tlove to ok... a happysad to kto to jest ??




2003-08-23 | autor: tom petty
to jakas kapela weselna ze wsi skarzysko ;-P




2003-08-23 | autor: tom petty
weselno - pogrzebowa... chyba stad nazwa :-P




2003-08-23 | autor: Siwy
bylem na ich stronie www, jest szczerze mowiac nie ciekawa jak ten zespol, dla mnie nie wiem jak dla was...




2003-08-23 | autor: cegla
no taka srednia muza.. ale ten Vokal :)) Zajebisty koles ;PP hehe




2003-08-23 | autor: tom petty
siwemu chyba chodzilo o nieciekawa www ;-P




2003-08-23 | autor: cegla nie webmaster
tom petty... wiesz jak dla mnie to ta www tez jakas taka dziwna.. dlatego nie chcem znac webmastera nawet :))




2003-08-23 | autor: szamanka
cegla masz racje bo to pewnie jakis taki glupi koles ;P




2003-08-23 | autor: cegla
yhm




2003-08-23 | autor: Siwy
wokal mnie wlasnie najbardziej zrazil, kompletnie nieudany jest dla mnie




2003-08-23 | autor: opiat
bosz........




2003-08-23 | autor: w.
hehehee....siwy szczery prosto w oczy :)




2003-08-23 | autor: Zając
wokal jest zajebisty;-)))ja ruszę dupę do puław specjalnie dla happy sad;-)))no i dal tilaw;-P pozdrawiam obie kapele;-D




2003-08-24 | autor: Aska
ej t.love gra 24-go w lublinie czy nie?




2003-08-24 | autor: Adi
happysad są zajebiści :-))) ale ten webmaster.... ;-PPPP




2003-08-25 | autor: cegla
oj adi adi :)) Zapraszam do Pulaw :)) hehehehe Zajec a ty bedziesz na 100% ?? :))




2003-08-25 | autor: Zając
tak ja będę i jakby co bedę sztuczny tłum robił;-)))a tak serio to będę na bank;-))) pozdro




2003-08-26 | autor: cegla
No to zajec... dobrze ze bedziesz... troche zwierzyny nie zaszkodzi hiehie ;)) Zrob taki wielki transparent \"Zajec to ja\" zeby cie poznac szlo jakos




2003-08-26 | autor: Zając
Założe moje czerwone buty na obcasie i koszulke z parady gejów także łatwo mnie poznacie;-))) pozdro




2003-08-26 | autor: Zając
ps:o której godzinier zaczyna się cała imporeza???




2003-08-26 | autor: cegla
hmm... nie wiem.. ale czy to wazne jest ?? :)




2003-08-27 | autor: zajacv
w sumie to nie;)




2003-08-29 | autor: cegla
Zajec... imperka zaczyna sie o 19.10 O 19.10 wsiada T-love... a po nech happysady graja




2003-08-29 | autor: Nathalka
Jakie zespoły miejscowe maja zagrać?




2003-08-30 | autor: Q
O! Bomba chetnie sobie poslucham happy sada bo nie mailem na razie okazji.. Chce ktos sie zabrac z Warszawy mam miajsca