wyszukiwarka

Loading

Suwałki Summer 2003
2003-06-23 | autor: T-L-A

Nadszedł czas na kolejne fanklubowe spotkanie. Tym razem spotkanie będzie miało miejsce w okolicy Suwałk. Piękna sceneria, bo nad jeziorem, koncert T.Love, spotkanie z zespołem - to tylko nieliczne atrakcje jakie czekają na uczestników zlotu:). Koszt (za dobę od osoby) pobytu na polu namiotowym wynosi około 6 zł. Zlot planowany jest na dni 13,14,15 lipca. Czas trwania zlotu może ulec zmianie:). Żeby wziąć udział w zlocie musisz wypełnić formularz zgłoszeniowy. Pytania proszę kierować na adres fanklubu[time=1056361396

Komentarze:



2003-06-23 | autor: Aspiryn
Ja bym jeszcze raz sprawdzil ten \"formulaz\" :-)




2003-06-23 | autor: natttie
kocham demokracje :/




2003-06-23 | autor: skorp
a ja chce miec na biezaco aktualizowana liczbe osob która sie wybiera.....bo jak bedzie 5 osób to dupa...




2003-06-23 | autor: tom petty
no jak na razie na lista wpisalo sie 8 osob z tego 7 kojarze ;-)




2003-06-23 | autor: skorp
a ja sie doliczyłem 6 osób a siódmy to worry który wpisał sie dwa razy :)




2003-06-23 | autor: tom petty
hehe a skad ty masz dostep do listy? ;-P




2003-06-23 | autor: skorp
wywiad działa.....:) ale niech sie jakies laski wpiszą bo to nie ma byc gay party....Szamanke traktuje jak siostre więc sie nie liczy :)




2003-06-23 | autor: Wilku
Ciekawe ile szamanka dała w łapę zeby wyszło na Suwałki a nie na Krynicę? i jeszcze jedno pytanie: jak T.Love gra 13.07 i zlot też od tego dnia to jak ja tego dnia wyjadę i dotrę na miejsce przed samym koncertem to już spotkania z kapelą nie zaliczę? czy ono po będzie? W końcu wyjdzie że będę się musiał zaraz spakować i już jechać żeby tam dotrzeć na to zadupie...




2003-06-23 | autor: tom petty
nie rozumie w czym problem... masz ladnie pociag o polnocy i w poludnie juz jestes w suwalkach, bez zadnych przesiadek




2003-06-23 | autor: Wilku
Nie ma takiego pociągu... ...a jeżeli chodzi o sen to kiedy mam spać? ...po południu dnia poprzedzającego północ czy jak?




2003-06-23 | autor: tom petty
na stronie pkp jest... spac mozesz w pociagu np. albo lyknij sobie redbula i w ogole nie bedziesz musial spac ;-)




2003-06-23 | autor: mieta
milej zabawy na wschodnich kresach;P




2003-06-24 | autor: TLA
Żeby mi nikt nie wyżucał... jeżeli zgłosi się mało osób i ktoś mi przedstawi propozycje noclegu w krynicy, to zrobimy kolejy raz pobór i zobaczymy jak to wyjdzie... tylko myśle, że czasu jest troche mało....




2003-06-24 | autor: Wilku
No to może evolt jak tak zachęca to może popracuje nad tym...bo ja się nie znam;) w Krynicy to dojdą na pewno dwie osoby więcej...evolt właśnie i mięta...




2003-06-24 | autor: szamanka
skorpion bracie, to ja juz bezpieczna sie czuje :-) wilku juz ci mowilam ze ja dla prezesa w naturze place :P aha no i ja tez kce wiedziec kto sie zglasza bo nie wiem jak z koszulkami....




2003-06-24 | autor: toya
have a nice party :)




2003-06-24 | autor: szamanka
toyka a ty co qrcze?? nie bedzie cie?? :(




2003-06-24 | autor: stasiek
coś patrze ze tego zlotu będą nici widzę że wielu osobom na nim nie zależy, ważniejsze jest dla nich by było blisko albo inne bla bla osobiste niesnaski no coż kwestia poustawiania prioritetów (ja życzę sobie koncert T.Love w moim pokoju ;P)




2003-06-24 | autor: natttie
stasiek: dla mnie pojechanie do Suwalk w tym czasie jest po prostu niemozliwe i to naprawde nie kwestia prioritetow




2003-06-24 | autor: szamanka
natisku u ciebie nie ale spojrz na innych... grrrr.....




2003-06-24 | autor: Wilku
stasiek,to jakaś kampania przedwyborcza?:) dla mnie najważniejsze żeby było bardziej z sensem jeżeli chodzi o mój głos...ale już nic więcej nie mówię... no może to że większy sens byłby zrobić zlot w Jaśle niż jakiś tam Suwałkach gdzie nikogo zbytnio nie ciągnie...




2003-06-24 | autor: stasiek
wkurza mnie po prostu ta cała sytuacja na tym forum nie sprawdza sie ani demokracja ani dyktatura ani anarchia




2003-06-24 | autor: szamanka
wilku ale dlaczego nikogo? nigdy sie wszystkim nie dogodzi. jednak uzywanie slow nikogo nie jest tu dobre.




2003-06-24 | autor: Wilku
Wy używacie chwytów to ja też;) ...dobra...ja już nic wiecej nie mówię...zresztą i tak mam najmniej do gadania...




2003-06-24 | autor: szamanka
wilczku czy ty prypadkiem nie przesadzasz??




2003-06-24 | autor: Wilku
o ty \"obszczy(pod)murko\" jedna...;) zastanów się co ty piszesz;)




2003-06-25 | autor: safo
Ja bym chetnie sie na to spotaknie wybrała, a Suwałki to fajne miasto, wcale nie zadupie, na pewno ciekawsze niż Krynica (mieszkam w Suwałkach)




2003-06-26 | autor: jednoreki
ja wysle formularz zgloszeniowy jak tylko sie jakos skontaktuje ze starszymi! Mysle ze w ciagu 3 dni! Na razie jade do Suwalk na 99% i nie chce robic burdelu, gdy sie okaze, ze nie jade Co do Krynicy to sprawa ma sie podobnie z tym, ze bardziej priorytetowo traktuje Suwalki, bo tam jest zlot!




2003-06-26 | autor: szamanka
no bandziorku juz mi sie podoba, jak ty jedziesz ;-))))))..... safo no to zapraszamy :-)




2003-06-27 | autor: ???
zapraszamy, zapraszamy. a może ktoś powie, gdzie tak konkretnie jest ten zlot??




2003-06-27 | autor: tom petty
suwalki sa na polnocnym wschodzie... a dokladniejsze szczegoly dostaniesz na maila po zapisaniu sie na liste




2003-06-27 | autor: [anonim]
tom sądząc po formie to ??? jest z suwałk ;) i pya gdzie to będzie dokładnie :)




2003-06-28 | autor: ???
gratuluję anonimowi nieprzeciętnej inteligencji, której niestety niektórym tu brakuje :) czyżbyś też był z suwałk??




2003-06-29 | autor: tom petty
no, nawet z tego samego kompa pisze ;-P




2003-06-29 | autor: Freed
\'na tym forum nie sprawdza sie ani demokracja ani dyktatura ani anarchia\'/stasiek/ to jest wg mnie forumowy cytat miesiaca:-)




2003-07-02 | autor: stasiek
to ja napisałem na temat ??? i pisałem to ze swojego kompa a nie z suwałk :P