wyszukiwarka

Loading

Nowe fotki
2003-04-28 | autor: Tom Petty_

W dziale fotki porcja zdjęć z koncertu w Bydgoszczy nadesłana przez Dj.Wilka.[time=1051537296

Komentarze:



2003-04-28 | autor: skorp
Wilku niczym bliźniaczy brat Ziggiego.....straszecznie podobni jesteście :)




2003-04-29 | autor: evolt
na zywca jest jeszcze bardziej podobny ;p




2003-04-29 | autor: DJ.Wilku
no bo we mnie płynie muńkowa krew...:) jesteśmy spod tego samego znaku,mamy tak samo na imię-Muniek na pierwsze Zygmunt,na drugie Marek a ja odwrotnie i niby jesteśmy jedynakami...a różnica wieku niewielka...to chyba nie przypadek...:)




2003-04-30 | autor: skorp
śniłeś mi sie Wilku dwa dni temu...byłeś znajomym jednego aktora z teatru NOWEGO z Łodzi, który w tym śnie nauczał mnie angielskiego....jeśli mi sie śnisz to musisz być naprawde fajny pan no i do tego jeszcze skorpion....jakby to powiedział evolt...auuuu :)




2003-04-30 | autor: DJ.Wilku
skorpion,jaki znajomy aktora? przeca to jam jest aktor! a żadnych znajomych aktorów nie mam,bo wszystkie aktory to brudne świnie,co napletli o mojej dziewczynie...jakieś bzdury o jej nałogach,no to po prostu litość,trwoga...




2003-04-30 | autor: skorp
powaznie jestes aktorem? czy mówiąc aktor miałeś na myśli z zawodu czy że aparat z ciebie?:)jesli zes aktor to masz angaz gdzies w teatrze czy nie jak tak to w jakim? po jakiej szkole jestes?a moze eksternistyczny zdawaleś?opowiedz mi bo mnie to ciekawi. No chyba ze to sciema z tym aktorem:) odpisz prosze:)




2003-05-01 | autor: DJ.Wilku
nie,no spoko...nie jestem...chociaż niektórzy mówią że W Labiryncie grałem,ale chyba nie jesteś wtajemniczony... wiem że ciebie ciekawi bo Marta czy coś tam...ale nie... a w czem ją oczy me bydą mogły ujrzeć?




2003-05-01 | autor: skorp
z takich ogólno dostępnych produkcji to 997 juz było w grudniu i teraz bedzie jeszcze dwa odcinki 997 w tym lub przyszłym miesiącu :). W jednym odcinku bedzie miała główną role :P tzn bedzie żona zamordowanego gościa podejrzewaną o to właśnie zabójstwo :) .... a tak to w jakis krótkometrażowych filmach dostepnych tylko na małych przeglądach (narazie dwa były pod opieką reżyserską Filipa Bajona)....pozatym kręcimy amatorskie filmy w zaciszu mojego mieszkania ;)




2003-05-01 | autor: DJ.Wilku
no na te ostatnie to ja bym się wpisał jakby wam statystów brakło...:) a z tym 997 to żartujesz czy poważnie mówisz? ...jak poważnie to napisz dokładniej żebym wiedział która to,to będę oglądał specjalnie...




2003-05-01 | autor: skorp
997 to powaznie...juz nakręcone jeden odc. w Tarnowie i jeden po Lublinem gdzies. Dam znac jak bedzie miało leciec w tv. Co do statystów to jak najbardziej tylko że my nie płacimy:) robisz społecznie albo nic z tego :)




2003-05-02 | autor: DJ.Wilku
nie ma sprawy,ja mogę nawet dopłacić...;) a w ogóle \"fajny pan\" z ciebie...szkoda że mieszkasz w takich dalekich krainach...mam nadzieję że w te wakacje się spotkamy w jakiejś Warszawce albo...nad morzem...:)




2003-05-03 | autor: skorp
mięcie i fredowi obiecałem nacieranie olejkiem, evolt tez cos chial:) a pozatym to ma byc jeszcze jakis zlot na wakacjach tako jako prezes TLA obiecał...wiec prędzej czy później sie spotkamy...ja tam sie juz doczekac nie moge :)




2003-05-03 | autor: DJ.Wilku
...to naucz je nacierać co by i mnie posmyrały...




2003-05-03 | autor: Freed
ja jestem pomocna kolezanka i nie trza mnie uczyc;P




2003-05-03 | autor: opiat
konam:)))))))) kiedys w 997 koles ktory zabil zglosil sie do castingu i gral w programie samego siebie... potem go zlapali.... Polak potrafi :)




2003-05-03 | autor: DJ.Wilku
a to opiat to ja akurat dobrze pamiętam chociaż 997 nie oglądam bo za bardzo czuły jestem i potem myślę o tym...powaga... ...dobra...to był mój ostatni wpis bo tu się niezła jazda robi...




2003-05-04 | autor: opiat
..::ten watek zostal zamkniety::..